Recenze | Ziaja Cleansing Eye & Sensitive | dvoufázový odličovač očního okolí a čistící micelární voda pro suchou až citlivou pleť

sobota 4. listopadu 2023


O značce Ziaja jsem vám ještě nepsala, ale myslím, že ji není třeba blíže představovat - každý ji známe z kamenných drogerií apod. A tentokrát se ke mně dostaly hned dva produkty. 

Jako první tu mám čistící micelární vodu pro suchou až citlivou pleť Ziaja Sensitive. Tato voda neurazí. Osvěží, zklidní, udrží pleť v rovnováze, je bez alkoholu a důkladně odlíčí. Doteď jsem neustále používala hlavně dvoufázový odličovač očního okolí značky Nivea, který ale nelze používat neustále. Tak jsem sáhla po klasické micelárce, která (ještě po vyčištění dvoufázovým odličovačem) pleť jako by zklidnízchladí a ještě vytáhne nějaké "zbytky" make-upu. A cenově ji pořídíte za cca sedmdesát korun českých.

Na fotografii můžete vidět ještě jeden produkt a tím je dvoufázový odličovač očního okolí Ziaja edice Goat's Milk. Tyto produkty Goat's Milk obsahují extrakt z kozího mléka, které má v sobě jak vitamíny, tak minerály, antioxidanty, proteiny potřebné k regeneraci, ale i kyselinu kaprylovou, která v pleti udržuje pH a tím tak zlepšuje její obranyschopnostkyselina mléčná má navíc jemný exfoliační účinek. Dále je zde ještě panthenol. Jinak - dvoufázový odličovač je super. Řasenku i černou tužku z očí odlíčí a hlavně nedráždí oči.

S kozím mlékem můžete zakoupit hned několik dalších produktů jako vyhlazující denní krém, čistící mléko a tonikum či čistící pleťový peeling. Tak mrkněte :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne