Prague, Lipstick Jungle, Cosmopolitan, food

středa 6. července 2011

Dneska od 9:30 do 15:30 v Praze. Tak jsem si aspoň koupila knihu Lipstick Jungle originálně v angličtině. Kniha má skoro 500 stránek tak jsem zvědavá, jestli se tím přelouskám. Pak dále Cosmopolitany a moje oblíbené jídlo do šíleného vedra.

Today, 9:30 to 3:30 p.m. in Prague. I bought the book Lipstick Jungle originally in English. The book has nearly 500 pages! Then some magazine Cosmopolitan and my favourite food.






24 komentářů

  1. Cosmopolitan♥

    OdpovědětVymazat
  2. tak tu knihu by som si prečitala :) sledujem tvoj blog

    navstiv moj novy blog www.thefashion-berries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Elle: Děkuji,)* Ty fotky jsem fotila asi pět minut před publikováním článku :D Tak nevím jestli se mi povedly, ale stejně děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu knížku chci taky, pak dej vědět jaká je a jak se čte:) Teď jsem dočetla od Candace Bushnell The Carrie diaries, v angličtině, paráda, jde dobře rozumět :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lenna: Tak zatím jsem přečetla pár stránek, ale zdá se mi dobrá. Sice tam je pár výrazů, které se často nepoužívají, ale není to tak zlé ;) Nad The Carrie Diaries jsem přemýšlela, pokud se čte dobře a dá se rozumět, možná si ji pořídim :) Dík za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  6. tiež by som chcela čítať knižku v angličtine ale asi by som najprv volila niečo jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tu knížku ti závidím džungle rtěnek miluji!

    OdpovědětVymazat
  8. Káťa: Pokud máš možnost dostat se do Palladia, v Luxoru Knih ji prodávají za 277 CZK ;)

    OdpovědětVymazat
  9. great post..!i follow you..take a look at mine!thanks!http://thestyle-guide.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. yummy salad and i love cosmopolitan! nice blog :D

    natalie

    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Yummmy salad! My kind of lunch :)

    xx Bonnie

    OdpovědětVymazat
  12. I love the salad. It looks yummy ;)
    Nice Blog
    I followed. I would love if you follow back mine ;)

    xoxo, Gloria

    OdpovědětVymazat
  13. Správně, správně, je třeba vzdělávat se v angličtině jakýmkoliv způsobem. ;)

    Tom

    OdpovědětVymazat
  14. I love Cosmo -- and that book is one of my favorites! Enjoy!
    xo Josie
    www.winksmilestyle.com

    OdpovědětVymazat
  15. Je super, ze to ctes v anglictine! Nenasilna forma, jak se zlepsit, bezvadny napad!

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne