lipstick and lipgloss Sephora

čtvrtek 17. listopadu 2011

nedávno mi došla rtěnka s leskem, takže to chtělo menší lov na Sephoru. Dříve jsem používala odstíny spíše do oranžové, ale tentokrát jsem si oblíbila lehce růžový odstín. mohu říct, že kosmetika Sephora mě více oslovila než věhlasná NARS, MAC nebo Chanel. od NARS jsem zkoušela lesk a říkám nic moc.. tak jsem bloudila mezi mezi značkami a vsadila na Sephoru. od první chvíle mi padl do oka lesk " ¨precious pink 03 " je to hodně podobný odstín jako od NARS " tukrish delight " a odstín rtěnky nese název " glamour " je to podobný odstín jako lesku, ale více sytější. toť vše. jinak prozrazuji, že rozhovor v magazine ANNETTE ( 26.11. ) bude tentokrát s úžasnou bloggerkou Lucií ( www.acupofstyle.com ) nenechte si ho ujít ! je vážně zajímavý ;)





23 komentářů

  1. hezké odstíny, právě takový podobný sháním, díky za typy ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekné odtiene :) na rozhovor s luckou sa veľmi teším,celkovo sa neviem magazínu dočkať!

    OdpovědětVymazat
  3. Krááásný odstíny! Už se těším až ho na tobě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. love the lipstick with lipgloss

    OdpovědětVymazat
  5. podobný odstín dlouho hledám :) tak díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  6. oboje krasny!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. pěkné odstíny ... takové mám také ráda :) jinak kosmetiku Sephora jsem zatím nezkoušela, ale určitě to mám v plánu! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Kosmetika Sephora je jedna z mých nejoblíbenějších :)

    OdpovědětVymazat
  9. rtěnka i lesk mají krásnou barvičku :)

    OdpovědětVymazat
  10. mají skvělou barvu,jinak krásný článek :) ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Rtěnku mám stejnou..:) Je dobrá, ale mně teda moc dlouho nevydrží..((
    A pro mně je MAC pořád jedničkou, lesky od Sephory mi taky vydrží tak na hodinu..Ale odstíny, který jsi si vybrala jsou skvělé, at ti padnou :) Nechceš nám někdy udělat MAKE-UP tutorial?

    Alex.

    OdpovědětVymazat
  12. pěkné odstíny, ať ti sluší =)

    OdpovědětVymazat
  13. Alex: Děkuju za 100 :)) Teď už to je i 101 :D :) Jinak o make-up tutorial určitě uvažuji ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Hello, love your blog!!!

    really nice style, good pics!!

    http://patricia-inspiresme.blogspot.com/

    nice day Pati

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne