Dubnová GIVEAWAY s Biodermou

pondělí 15. dubna 2013

Duben, 15

Po delší době tu mám opět GIVEAWAY. Tentokrát jsem do soutěže vybrala tyto dva nejnovější produkty, které Bioderma představila. Produkty mi přišly nedávno, jenže problematickou pokožku nemám, takže než bych to nechala jen tak doma ležet, udělám radost aspoň jedné z vás. 

1. Bioderma Al korektor - zabraňuje tvorbě vyrážek, maskuje nedokonalosti, chrání pokožku před vznikem uhrů a reguluje kvalitu kožního mazu, glukonát zinku působí antibakteriálně a pokožku zmatní, přirozený odstín nahrazuje používání jiného make-upu, lehká a nemastná textura, nekomedogenní - pohybující cena kolem 400 Kč

2. Bioderma Sébium Global - omezuje vznik vyrážek a uhrů, navrací pokožce jas a čistotu, snižuje začervenání, nekomedogenní, výsldkem používání je čistá pleť bez jizev, lehká nemastná textura vyvolává příjemný pocit na pokožce - pohybující cena kolem 400 Kč


Jak se do soutěže zapojit? Do komentáře napište:

1. jaký produkt jste si vybrali ( al korektor / global )
2. svůj e-mail ( abych vás mohla při výhře mohla kontaktovat )
3. dát " like " 
4. sledovat můj profil na GOOGLE + nebo se stát čtenářem mého blogu

Giveawy probíhá do 12.5.2013
otázka? vzkaz? ask.fm
Přeji vám hodně štěstí! :)

78 komentářů

  1. Sledujem cez GFC :) Vybrala by som si Global a na FB lajkujem stránky ako Dominica Jaquelin :)
    dominica078@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych brala ten Al korektor, jednou jsem ho měla na zkoušku a byl snad jediný, po kterým mě nepálil xicht :D
    Like jsem dala, blog sleduju, kde se dá :D


    kaja.kubinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Přes GFC jako Miška, na FB pod Miška Pavlíková
    email: Misa.Pavlikova15@gmail.com
    vybrala jsem si Global

    OdpovědětVymazat
  4. Vybrala bych si global.
    kristynabradova@gmail.com
    tvůj blog sleduju už dlouho a like jsem dala :)

    OdpovědětVymazat
  5. al korektor
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Al korektor určitě :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. všechno splňuji :)
    Vybrala bych si Global.
    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. jedině GLOBAL O:)
    h-dlouha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vybrala jsem si Global.
    Tvůj blog sleduji už dlouho :)
    vše splňuji
    Veronika.slajerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. korektor :)

    sledujem.

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  12. vybrala bych si Global
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. chtěla bych global, jelikož jsem si objednávala miniaturky z jejch stránek a je to super výrobek :))
    xoxo.lucinecka@gmail.com
    sleduji taky už dloouho

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je super soutěž :-)
    Mně by se více líbilo Global, protože žmoc nepoužívám...Snad budu mít štěstí :-)

    Like jsou pod jménem Verča Pastorková
    email: veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ráda bych vyzkoušela oba, ale kdybych si měla vybrat jeden, tak bych zvolila Sebium Global.
    Splněno!
    marketa.formankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sébium Global
    Diana Čechová
    cechova.diana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Global
    veruhajk@seznam.cz
    ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji, olajkováno :)
    helanovaeva@seznam.cz
    al korektor

    OdpovědětVymazat
  19. Sébium Global :)
    ZamecnikovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. global :)
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Al korektor
    makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Pro mě by byl užitečnější global:)
    dulik@spoluzaci.cz
    Všude sleduji (Fb - Vendula Jirmannová)

    OdpovědětVymazat
  23. Al korektor :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji i Like na fb pod jménem Nikol Káchová! :)))
    Udělal by mi radost 2. Bioderma Sébium Global

    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahojky :)
    Al korektor
    terkalzbeta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Bylo by mi to úplně jedno, ale asi Bioderma Sébium Global :)
    ccowhouse@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. vše splněno, a brala bych Global :)
    mrs.wajo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Korektor ;)
    IvanaPaulusova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji,lajkuji.,.. přeji si Global
    kiki.obi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Vše splněno a pokud by to šlo, brala bych Global)))!
    catterca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Určitě Global, protože jsem ho měla ve vzorečku a docela mi pomáhal :)
    adel.konarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. určite global, ten ma zaujal viac :)

    lerosep4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Vše splňuji:) Vybrala bych si Global.
    n.kej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Al korektor :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Vybrala bych si Global.
    burgetova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. simonakubova@gmail.com
    global :)

    OdpovědětVymazat
  37. ahoj, velmí by som si priala vyhrat Sebium Ai korektor, pretoze za mala chvilku sa budem vydavat...ak by sa mi pocas mojho svadobneho dna vyhodil "pupinek" na cele...najskor by som ho zakryla zelenou farbou - aby sa upokojil a nakoniec by som ho prekryla hnedym korektorom, aby som vyzerala prirodzene. :)
    vsetky podmienky su splnene, moj e - mail: terezka.sprlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji a olajkovala jsem :)

    Brala bych Global
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. sledujem všade lajknuté je to už dávno :) vybradala by som si Global
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  40. al korektor:))
    Klarra.Prochazkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. splněno :)
    global
    lumisery@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. korektor
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Bioderma Al korektor
    lindik1@gmail.com
    a lajknuto:))

    OdpovědětVymazat
  44. 1. global
    2. advanced.jk@gmail.com
    3. hotovo

    OdpovědětVymazat
  45. líbilo by se mi obojí, ale upřednostnila bych asi Global, jelikož mám doma teď jako korektor Dermacol MakeupCover :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Splněno:)

    Vybrala bych si Al korektor :)

    kadlecova.zdenka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Já bych brala global :)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Hi beautiful!

    I think that this blog is really interesting...and i love ur outfits! do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  49. urcite by som si vybrala korektor ten mi chyba do zvierky :D
    janka.durnotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Korektor, často spíš zachraňuju situaci, než bych dbala na prevenci. :oX :D

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Sleduji jako Lili.en ;)
    Vybrala bych si Global :)
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. global (:
    metesova.m@gmail.com
    sledujem všade a mimochodom na mojom blogu tieš prebieha GIVEAWAY tak pozývam.

    OdpovědětVymazat
  53. Sébium Global... :-) Čítala som o ňom v posledných dňoch, tak by som ho chcela vyskúšať ;-)

    gabika.rusnakova@gmail.com

    :-)

    OdpovědětVymazat
  54. Vše sleduji a lajkuji:) Brala bych spíše Sébium Global:)
    adriana.molova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. 1. global
    2. domca.n@seznam.cz
    3. dala jsem ;)
    4. s blogspotem popravdě soro vůbec neumím :D ale myslím, že jsem tvů reader ;) :DD

    OdpovědětVymazat
  56. al korektor :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. 1. Bioderma Al korektor

    mariefriedlova35@gmail.com

    - sleduji a lajkuji :)

    OdpovědětVymazat
  58. Global

    beresovakarolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Global ;)

    jaja.semanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. global
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  61. global :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Bioderma Sébium Global
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Sedivakoala@seznam.cz
    na blog jsem se dostala teď poprvé a moc se mi zatím líbí a like jsem dala :)
    Byla bych vděčná za Bioderma Al korektor, děkuji:-)

    OdpovědětVymazat
  64. al korektor :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. ahoj, měla jsem možnost vyzkoušet Global, a je to úžasný krém :) hned bych brala plné balení.
    simonka258@centrum.cz
    díky, Simone

    OdpovědětVymazat
  66. Tvůj blog sleduji přes GFC: Veronika Kotlářová
    VerKotlarova@gmail.com
    Více mě zaujal Global.:-)

    OdpovědětVymazat
  67. vybrala bych si Global :)
    ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. daria.f93@gmail.com

    asi bych si vybrala al korektor, jelikož jednou už jsem zkoušela ty krémy bioderma a mě bohužel nepomáhají, tak korektor alespoň špatnou pokožku ukryje :)

    OdpovědětVymazat
  69. Moc pěkný blog!!! Přála bych si vyhrát Bioderma Sebium Global...A Proč? Čekám miminko a moje pleť naprosto šílí :o(

    Facebook fanpage a Bioderma sleduji pod jménem Katarína Bieleszová a můj email je katka.bieleszova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Pěkná giveaway. Brala by jsem global,ráda bych ho vyzkoušela:-).
    tereza.zavrelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. mně by se líbil global :)
    bierova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. 1. al korektor
    2. dajdaj.01@seznam.cz
    3. sleduji :))

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  73. Mám v plánu koupit si oba výrobky plus ještě peeling, takže mě to celkem jedno, který:) Tak třeba Global...používám teď vzoreček a už po třech dnech se mi tvoří méně pupínků:)
    terezakreuselle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Ahojky,vše už jsem "lajkla" :) Ráda bych v budoucnu vyzkoušela korektor,ale teď mám dost problém s pletí a Global mám jako vzoreček a opravdu mi zatím pomáhá.Bohužel už v něm mám jen malý zbytek :(
    Takže zkráceně: Byla bych nadšená,kdybych vyhrála Global :)

    mail: magi.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. splnené :) vybrala by som si korektor
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  76. al korektor
    sledujem cez gfc ako lola181
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  77. sleduji, lajknuto
    al korektor
    makca.sevelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. kdy už bude konečně vyhlášení soutěže? nebo jsem jen slepá? :D

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne