BLACK & DARK PURPLE

sobota 5. září 2015

5.9.2015 // Dnes přidávám rychlý outfit post, který jsme fotily s Maruškou z MNERAD.blogspot.cz :) Fotily jsme včera kousek od Můj šálek kávy, kde jsme měly schůzku. Pomohla jsem ji jak s desnigem blogu, tak celkově. Určitě na její blog mrkněte! -> www.mnerad.blogspot.cz. Jinak outfit jsem zvolila celkem jednodušší. A dnes jsem byla s kamarádkou Adrianou z blogu WORLD BY EJDRIEN na veletrhu World of Beauty and Spa. Ulovily jsme nakonec jen rtěnku a lesk z Makeup Revolution, protože těch front a lidí..! Dále jsme se koukly i na přehlídku plavek a oblečení butiku Fashion Island v čele s Českou Miss 2015 Nikol Švantnerovou. Reportáž z akce si budete moct co nejdřív na Krasna.cz. No, a zítra mě čeká konečně nějaká ta přehlídka na MBPFW, takže se těším!


TOP MOHITO // PANTS H&M // BAG H&M // SHOES HUMANIC

25 komentářů

  1. Velmi pekny outfit.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je boží, moc ti to sluší Anett :)) A ty fotky jsou bezvadný!

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  3. velmi příjemné, jednoduché..sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Very lovely photos! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny outfit ! Tie nohavice sa mi veľmi páčia :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. i love this :) you have such a wonderful blog! and you can check out my giveaway if you're interested!

    mfashionfreak♥blog
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. No jo moje kočka jsi :-) slusi ti to jako vzdy <3

    OdpovědětVymazat
  8. Stunning Anette!

    Happy Tuesday!
    With love,
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší :) krásné kousky, jen mně osobně na té kabelce mi vadí, že ji má snad každá druhá slečna..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Hele to chápu, já si ji ještě kupovala v době, kdy o ní moc nikdo nevěděl :D Bohužel je tvarově dobrá, prostorná, tak se nedivím, že ji každá má :D :)

      Vymazat
  10. jsi neuvěřitelně krásná :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne