WISHLIST: DECEMBER 2015

středa 25. listopadu 2015



25.11.2015 // Když jsem si říkala, že si po asi čtyřech letech sem na blog sestavím wishlist, přepadla mě myšlenka, zda si o mně nebudete myslet nějaké špatné věci :D Proč? Protože si zrovna tento rok přeji takové profláknuté a možná i překvapivé věci. Spíše bych chtěla říct to, že v prosinci slavím i narozeniny a tentokrát už 20.! Šíleně to letí...Ale abych vám to obhájila, proč mám tady knihu Lauren Conrad Style či hry The Sims 4, tak čtěte dál :D :) Jinak ještě chci říct, že ty obrázky jsou povětšinou ilustrační, nejde přímo o produkt, který si vyloženě vizuálně přeji :)

1. LAUREN CONRAD STYLE - Lauren mám ráda. Vím, že na knížku jsou různé ohlasy, ale mě se hrozně líbí. Viděla jsem ji v anglickém originálu a ten mě chytl víc, než přeložený do češtiny. 

2. DIÁŘ - Velmi se mi líbí ty kožené diáře z jednoho e-shopu, ale nevím, zda má cenu za něj dávat třeba 70 $ :/ Diáře mám od roku 2011 a ten první jsem dostala s Hello Kiity. Myslela jsem si, že každoročně budou dělat ten samý typ s HK, ale bohužel :/ Teď mám různé a uvidíme, co Ježíšek nakonec vybere :D :)

3. DATADISK THE SIMS 4 - Miluju Simíky!:D Hraju je od svých 9ti let a prostě jsou to lásky na celý život :D Hodně mě bavila 2, 3 ani moc ne, ale 4 je skvělá :D

4. PRÁDLO CALVIN KLEIN - to ilustrační prádlo ve wishlistu není přímo ten typ, co bych si přála. Teda, přála jsem si ho, ale bohužel mi nějak nesedělo a spíš mi padlo to klasické.. toto jsem sem dala proto, že na Polyvore.com jiné hezké prádlo nebylo :D

5. KABELKA MICHAEL KORS - Tak Kors je moje srdcovka. Tento kousek si od rodičů vážně nepřeji, koupím si ho ke svým 20. sama :) 

6. BEAUTY KOSMETIKA VICTORIA´S SECRET - tak opět taková maličkost, která mi udělá velkou radost :D

7. + 9. BEAUTY TAŠTIČKA A KALHOTKY VICTORIA´S SECRET - Tyto body spojím v jedno, protože jsem je společně objednávala ze super stránky Pinkchick.cz. Slyšeli jste již o tomto super e-shopu, kde mají origiální věci VS? :) Vřele ho doporučuji!!

8. ŠPERK - Já si na drahé šperky nepotrpím. Mně se stejně nejvíce líbí ty z H&M - sice možná nevydrží tak dlouho, ale mě se ty náhrdelníky hrozně líbí :D 

A co vy? :) Máte už své tipy? A až nastane toho 24.12. tak vám ráda druhý den nafotím to, co Ježíšek doopravdy přinesl :)
Rozália řekl(a)...

hej, tak to si me prekvapila! simiciiii forever xD ♥ jinak krasne :)

The Annette Vogue řekl(a)...

:D Tak to mám radost :)

Anna Catchy řekl(a)...

To prádlo bych si taky přála, kabelka vypadá taky super, ale já kůži nenosím :) Tak snad k Vánocům dostaneš to, co si přeješ :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Ona to pravá kůže prý není, teda je to zpracované s nějakou další syntetikou, takže to není přímo 100%. Jinak děkuji, ale především bych si přála zdraví a štěstí, ale to mi nikdo prostě nezaručí :/

Bokattyna řekl(a)...

Samé krásné věci, já si skládám wishlisty moc ráda, protože pak mě to většinou nakopne k tomu, abych šla v obchodech vážně jenom po tom, co potřebuji a co si přeji :-) Teď se možná budu chystat udělat takový "vánoční" wishlist aneb co bych si přála od ježíška, ale uvidím jestli se k tomu dostanu. Každopádně ty spreje a krémy od VS si vyhlížím po internetu už snad přes rok a vždy si říkám, že si ho objednám nebo ho objednám někomu k Vánocům, zatím na to ještě nedošlo, nevím proč :D Kabelku MK ti ze srdce budu závidět, tu si také vyhlížím už přes půl roku ale také ještě nebyla příležitost si jí pořídit (a teď před Vánoci už vůbec ne). Co se týče The Sims, jsem asi jediná, která to ještě nikdy nehrála? U spoust lidí ještě do teď slýchávám jak si s tím rádi hrají a já za celý svůj život jsem to ještě nezkusila a ani mě k tomu nic netáhlo, jsem jiná asi :D

www.bokattyna.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Hehe ty The Sims zkus :D Ale jako chápu, já mám kolem sebe lidi, co také hrají jednu hru a vůbec mě to k ní netáhne :D A na tvůj wishlist se těším :) Já právě s těmi MK to mám tak, že si je kupuji tak maximálně dvakrát do roka, protože stejně se vždy vyplatí je kupovat ve slevách, takže až budeš mít příležitost, kup si ji buď v červnu nebo v lednu, protože jsou super slevy až 50% a já ty moje dvě poslední právě pořídila s 50% slevou :)

Janina řekl(a)...

Super věci, CK prádlo mě poslední dobou taky láká, ale asi jsem jen ovlivněná tumblerem :D Tak snad budeš mít štědrého Ježíška :) Já si přeju asi jen stativ, letos mě nic moc nenapadá :/

Janina
bloggopis.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Je fakt,ze rok co rok je to těžký si něco přát :-D Ohledně stativu-já ještě přemýšlela nad Olympusem, že bych ještě zainvestovala, ale nevím no.

Anonymní řekl(a)...

Kabelka krásná..všechno super

Vendula Jirmannová řekl(a)...

Kdypak slavíš narozeniny? Já mám 11.12., tak bychom se mohli třeba konečně vidět a oslavit to i! :D Jinak ten diář je boží, taky nějaký nový potřebuji. A simíci jsou klasika. Nejvíce jsem hrála jedničku, dvojku a na trojku jsem s těží přecházela, ale teď zase se "bojím" přejít na čtyřku. :D

The Annette Vogue řekl(a)...

30.12.:-D Jooo to bychom už měly !:-) No,mě přijde 4.hodně podobná 2.jako.myslím ty simici vizuálně :-) ale herní systém je mnohem lepší :-)

Markéta řekl(a)...

Hezký wishlist. Líbí se mi především ten náhrdelník, tento styl mám ráda.

The Annette Vogue řekl(a)...

Dekujuu :-)

Unknown řekl(a)...

Samé skvělé věci! Jsem na tom hodně podobně jako ty. Od VS si přeji hromadu věcí, protože tu značku prostě miluju. A to samé CK a MK - přeji si vlasně to samé jako ty. :D No, a to samé knížka Style (+ chci i Beauty) od Lauren Conrad. Obě mám na svém wishlistu už sakra dlouho! :)
Diary of a Girly Things

The Annette Vogue řekl(a)...

Jeee tak to mě potěšilo! :-) :-) Jooo Beauty bych si také přála,možna si ji koupím k narozkam :-D Ale tu jsem bohužel neviděla nikde v knihkupectví :-\

Anna řekl(a)...

Simíci jsou nejlepší hra! S bratrem je hrajeme už někdy od 10 let- začali jsme na 2, 3 už nás tolik nebavila ale já jsem se k ní nedávno vrátila a docela mě to chytlo :) 4 jsem ještě nevyzkoušela, že bych si ji přála pod stromeček..? :D
Po diářích také už koukám, ten rok se nějak moc rychle blíží ke konci a já pořád žádný nemám, až mě to znervózňuje!

The Annette Vogue řekl(a)...

4 určitě doporučuji! :-) :-) Jojo i me:-D

Anna Catchy řekl(a)...

Škoda, že není stoprocentně bez kůže, MK kabelky jsou krásný

The Annette Vogue řekl(a)...

Bohužel :/

Unknown řekl(a)...

Calvin Klein prádlo je boží a super fotogenický :D a tohle provedení je top!

The Annette Vogue řekl(a)...

Vid :-D

Anonymní řekl(a)...

Ty chceš zlatou tu kabelku? :) nebyla by lepší černá?

The Annette Vogue řekl(a)...

Ja tam.ale psala,ze ty obrázky jsou v podstatě ilustracni, třeba budu mít i jiný tvar :-D

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne