DIOR | DIOR ADDICT | LA COLLECTION

sobota 16. července 2016

16.7.2016 // Vím, že v poslední době přidávám jenom články zaměřené na my beauty. Chodí mi od vás často dotazy ohledně, zda již nepřidám nějaký ten outfit post, na který se stále těšíte. Určitě je plánuji, jen mám toho teď tolik + pořád teď někam budu jezdit, že nebudu mít ani čas.. ale určitě o ně nepřijdete, tento týden tu snad nějaký bude :)

Nedávno se mi táta s bráchou vrátili z Norska, kde pobyli něco kolem dvou týdnů. Já v Norsku bohužel nebyla, ale velmi ráda bych se tam v budoucnu podívala :) Akorát jsem byla asi třikrát ve Švédsku, letos tam poletím opět, tak se těším :) A proč mluvím o Norsku, když tento článek bude o kolekci mini toaletek značky Dior? Protože právě tuto kolekci jsem obdržela jako dárek z norského trajektu :) A jelikož mě tato sada zaujala, ráda bych se s vámi o mé dojmy podělila :)

Sada obsahuje čtyři malé toaletní vody o objemu pěti mililitrů. Eau de Parfum, Eau de Toilette, Eau Fraiche a Eau Sensuelle.

Ze všech těch čtyř úžasných vůní mě nejvíce zaujala právě ta Dior Addict Eau Fraiche. Je úžasná. Plná jemných květinových tónů - bergamot, konvalinka, frézie a bílé pižmo. Ta mi z nich voní asi nejvíce. Je vážně skvělá.

Mamce naopak voní Dior Addict Eau de Parfum. Má velice skromné složení - hlavu tvoří květ pomerančovníku, v srdci je jasmín a základ tvoří vanilka. Osobně mi tato vůně nepřirostla nějak k srdci, protože je přeci jenom určená buď pro starší či na večerní nošení.

Zbylé dvě vůně - Dior Addict Eau de Toilette je tvořena především mandarinkou, dále pak jasmínem, tuniským neroli, vanilkou a santalovým dřevem. Eau Sensuelle naopak růží, jasmínem, cedrem a pižmem.

I když se může zdát, že vůně o objemu pěti mililitrů moc nevydrží, není tomu úplně tak. Stačí nanést opravdu malé množství, výdrž je velice dlouhodobá.
Lucie Šumová řekl(a)...

Vypadají krásně :)

Izabella řekl(a)...

Tvoje fotografie sú proste úžasné, just wow! ��

Izabell zo SYDNEY SLEEK

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji moc!!

dior addict řekl(a)...

krásna zostava skvelých parfémov :) a ako robíš tie profi fotky? :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji :)) Fotím je v podstatě kompaktem a upravuji v programu, který je snadno dosažitelný pro všechny, nic složitého :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne