NYX | Lingerie | Sation Ribbon

čtvrtek 29. září 2016

28.9.2016 // NYX. Co vy a tato značka? Zaujala vás? Když v březnu začala ta éra NYX, nepropadla jsem ji. Prostě jsem si řekla, že je tu asi nějaká nová značka, která nebude za tolik stát a nevyhledávala jsem ji. A zrovna nedávno jsem navštívila nově otevřený obchod Douglas v Palladiu, kde na mě NYX doslova křičel. Tak jsem řekla: OK, kouknu tam... no a neodešla jsem s prázdnou...

Už u vchodu jsem si všimla nové kolekce nude lesků na rty. Docela hodně mi lesky připomínají právě ty lesky od Kylie Jenner - jistá špetka inspirace zde asi proběhla. No, uchvátila mě poněkud pestrá paleta všech možných nude odstínů. Namátko jsem nějaký vzala, mázla ho na předloktí a koupila. Ani jsem ho nezkoušela. Pak jsem ovšem zjistila něco, co mě trochu znepokojilo.

Tyto všechny lesky jsou prostě matné. Já blbá si myslela, že to je hustá konzistence pro dosažení plných rtů. Ale takhle - plné rty jimi jsou dosaženy, to ano. Ale konzistence je pěnová. Pro mě samotnou to bylo docela překvapení, ale je to tak.

Říkala jsem si, že to byla zbytečná koupě, ale nakonec ne. Rty jsou opravdu zajímavě vykonturované, plné.. nelituji :) Ale je potřeba dbát na to, že finální výsledek bude matný. Já ho kombinuji ještě s leskem od MAC
Miska řekl(a)...

Krásný odstín :)
Miska blog

Unknown řekl(a)...

Mě u nich mrzí, že šíleně lezou do vrásek a nedělá to hezký dojem..a taky ta výdrž:/ Ale barvy mají božské!!:)

The Annette Vogue řekl(a)...

Ano, to máš pravdu. To mě také štve, ale právě proto používám ten balzám od Mac a pak je to super :)

Vendula řekl(a)...

Já myslím, že také konečně neodolám a pro jednu si půjdu :-D! Zaujaly mne spíše ty tmavé odstíny, i když i tak bude peklo mezi takovou překrásnou sestavou barev se pro jeden rozhodnout.
Ennepenne.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Jako.. naprosto ti rozumím :D Já to měla podobné :D

Unknown řekl(a)...

Nádherná barvička!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne