#BLACKHEELS

úterý 29. srpna 2017


Nevím, jak to vnímáte vy, ale všimla jsem si, že je docela oříšek sehnat nějaké klasické černé lodičky na adekvátním podpatku. Na tento problém jsem narazila už kolikrát a nejenom u sebe. Jestli i vy máte podobný problém a sháníte klasické černé lodičky, mám pro vás čtyři typy, které vám výběr usnadní :)

Kateřina Hlaváčková řekl(a)...

Tyhle vypadají opravdu skvěle. :) A určitě nejsi jediná s tímhle problémem, pamatuji si, jaký problém to byl, když jsem takové sháněla kvůli tanečním. :D
Young, wild and free

Zuzi řekl(a)...

Nemám problém najít lodičky na adekvátním podpatku, já mám problém najít jakékoli lodičky, které by mi nepadaly z nohy nebo netlačily :( Asi jsem se pro lodičky nenarodila :D, ale velice se mi líbí tento styl obuvi a pokaždé v obchodě si povzdychnu a hledám ty pravé

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne