Jewelry Time

sobota 16. prosince 2017

Ti, co mě znají, ví, že nejsem přímo milovnice šperků - nosím jedny malé náušnice (ale už bych ráda pořídila nějaké další), sem tam dva náramky, které střídám, jinak si na šperky moc nepotrpím (tím nechci říct, že je nemám ráda - jen nejsem přímo ten typ, který je jimi posedlý, ale radost mi udělají). Ale proč jsem se vůbec rozhodla sepsat článek na šperky... plesová sezóna se blíží, zkrátka čas všech maturitních plesů až po reprezentační. No, a jelikož vám sem tam poradím nejenom s kosmetikou či vám dám tipy na různé online shopy, tak jsem se rozhodla dát tip i na nějakou stránku, kde objevíte velice zajímavé šperky. 

Znám mnoho různých online shopů, které jsou zaměřené na šperky. Ale pokud se vám zrovna nechce dávat za "sezónní" náhrdelník několik stovek až tisíc korun, pak, doufám, oceníte můj tip na tento e-shop HGM.cz s módními doplňky, který nabízí krásné kousky za velice příjemné ceny. 

Pro vás jsem vybrala tyto tři kousky včetně náušnic. Upřímně - cenově se náhrdelníky aktuálně po slevě pohybují kolem dvou seti korun českých (z původních tři sta až čtyři sta korun). Samotnou mě zajímalo, zda kvalita takového náhrdelníku za pár stovek bude vůbec akceptovatelná - musím říct, že jsem velmi mile překvapena. Na vlastní oči jsou všechny tři náhrdelníky vážně krásné, kvalitní, nepůsobí kýčovitě. Online shop mě tímto velice mile překvapil a za sebe mohu říct, že pokud nevíte, kde nějaký ten šperk pořídit, určitě doporučuji mrknout sem. Já si oblíbila všechny, ale nejvíc u mě boduje tento elegantní náhrdelník s kytičkami. Jste-li na zlaté provedení, doporučuji tento náhrdelník se zlatými květy, který dokáže rozzářit i jednoduché šaty
L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

To sú skutočne krásne šperky :)

Žensvět řekl(a)...

Krásné jemné šperky :)

www.mummysweetbaby.blogspot.cz

EM řekl(a)...

Já miluju šperky, ale velice decentní :) Na ples tyto vypadají opravdu krásně a působí luxusním dojmem :)

LITTLETHINGSFOREM

The Annette Vogue řekl(a)...

No právě :) I za málo peněz může být hodně muziky.

Valerie řekl(a)...

Taky mám ráda spíše decentní šperky a proto jsem si taky objednala přes https://www.goldstore.cz/nausnice/pecky/
zlaté náušnice pouze v podobě pecky. Myslím si, že takové naušnice jsou pěkné, decentní a hlavně praktické, protože mi celý den nijak nepřekáží.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne