Black and Nike Blazer Mid'77

čtvrtek 1. dubna 2021


Duben.

Po delší době opět přináším outfit post, který jsem tentokrát zaměřila na lehce sportovnější styl. Konečně jsem vyvětrala nové botky, které jsem si koupila koncem prosince. Na značku Nike jsem nikdy nebyla, ale jakmile jsem uviděla tyto, zamilovala jsem se. Boty jsou to sice tvrdší, ale věřím, že při chůzi se časem ochodí. Na výběr bylo hned několik barevných variant, ale mě nejvíce zaujaly tyto se sytě růžovým logem, žlutou, černou a tyrkysovou barvou.

A pokud i vy sháníte nějaké bílé botky s barevným doplněním, pak doporučuji mrknout třeba po těchto dámských teniskách, které jsou doplněné o barevné duhové tkaničky. Ty aktuálně pořídíte s výraznou slevou. Dále doporučuji kouknout i na tyto sportovní tenisky v krémovém provedení s barevnými prvky, které také pořídíte se slevou - konečná cena činí kolem osmi seti korun českých.

Konečně se nám začíná zlepšovat počasí, tak doufám, že co nevidět obnovím šatník a outfit posty se již nebudou nést jenom ve tmavých tónech!
 

DOWN JACKET ZARA
CARGO PANTS ZARA
SNEAKERS NIKE BLAZER MID'77

Michaela řekl(a)...

Zrovna před pár dny jsem si objednala bílý boty, tak jsem zvědavá, jak dlouho vydrží :D Super outfit!

J. ♥ řekl(a)...

Je to Anet úplně parádní outfit! Ty kalhoty?! Ty jsou prostě boží a k tomu ty Nike! No prostě paráda! Moc hezký a hlavně ti neskutečně sekne ♥

The Annette Vogue řekl(a)...

Uvidíš, že dlouhoo! :D Děkuju :))

The Annette Vogue řekl(a)...

Jsi moc milá, moc Ti děkuji! ♥

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne