Diesel

úterý 6. dubna 2021


„Bodýčka“ prostě miluju - nejspíše jste si toho všimli i v mých předchozích článcích. Po nějaké době se k tomuto tématu opět vracím a doufám, že vám dám opět dobrý tip ohledně výběru :)

Co vy a bodýčka? Za mě jsou naprosto super, sama jich mám doma už poměrně hodně a s jejich koupí určitě nepřestanu. Už se mi doma kupí jako spodní prádlo, ale toho také není nikdy dost, že?

Tentokrát bylo jasnou volbou černé body značky Diesel. Body, které můžete nosit jak pod oblečení, tak jako samostatnou součást oblečení zkombinované třeba s černými kalhoty s vysokým pasem. Líbí se mi, že je vyrobené z kvalitního a příjemného materiálu, které neprosvítá, takže pod něj nemusíte mít ani podprsenku, aby něco „nebylo vidět“. Vyrobené je z kombinace bavlny a elastanu, přičemž bavlny je zastoupeno 95 % a elastanu 5 %.  Má silná ramínka a zapínání na cvočky – už jsem se i setkala s bodýčkama, která nemají žádné zapínání a musím říct, že je to dost nepraktický.

Když už jsme u toho spodního prádla a bodýček – co vy a pyžama? Jste spíše na klasické pyžamo – tričko, kalhoty nebo na noční košile? Třeba já na spaní nesnesu právě to „klasické pyžamo“ jako je tričko a kalhoty. Mám pocit, že mě to všude škrtí a celkově je to pro mě dost nekomfortní. Za mě jedině dlouhá noční košile anebo velké volné tričko včetně volných kraťas. Mým tipem je třeba tato tmavě modrá noční košile Tommy Hilfiger se žlutým výrazným písmenem H přes hrudník. Tak mrkněte :)

J. ♥ řekl(a)...

Jee Anet, já mít takto nádhernou postavu jako ty, tak bych bodýčka taky milovala :) :D Moc ti to sluší je neskutečná kočka :) Super článek :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Ale prosím tě! Moc děkuji! :)

Somethingbykate řekl(a)...

Krásné body, osobně mám celkově asi 3 a na zapínání, bohužel dvě z nich dost řežou...

Somethingbykate

The Annette Vogue řekl(a)...

Toto body naštěstí ne, ale znám to :/

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne