Nechte vstoupit do svého bytu kousek Skandinávie

pátek 9. dubna 2021


Obrazy. Plakáty. Jako by mě Poster Store vyslyšelo a vědělo, že za pár měsíců budu řešit vybavení bytu. Neskutečně mě tato nabídka potěšila a jsem velmi ráda, že jsem si mohla vybrat takové obrazy, které mi ty holé stěny oživí. Které jsem vybrala?

Musím říct, že to byl boj. Z tolika krásných plakátů jsem sama nevěděla, které finální vybrat, ale šla jsem na to systematicky. Jelikož budu mít obývací pokoj společně s kuchyní, kde budu mít i jídelnu, tak mým prvním výběrem byly plakáty do kuchyněVítězem se stal obrázek s nápisem Bon Apetit a bylinky. Vzala jsem rozměr 30x40 cmpřičemž si myslím, že tento rozměr je akorát. Dále jsem vybrala 2 větší obrazy do ložniceVyhrál obraz Love s otočeným nápisem a také obrázek přírody. Ty jsem vzala s rozměrem 50x70 cm. A poslední, moje srdcovka - miluju krávy, surikaty, lamy a další roztomilá zvířata. A když jsem uviděla obrázky zvířat se Skotským náhorním skotem, měla jsem jasno. Velikost A4 tohoto roztomilého skotu mi bude zdobit chodbu! Možná jsem trošku upustila uzdu fantazie, ale nemohla jsem si pomoct – no není roztomilý?

Trošku mě mrzí, že vám nemohu obrázky nafotit již na zdi bytu. Ten je zatím ve výstavbě a k nastěhování bude ke konci roku. Ale rozhodně se s vámi pak podělím na svém Instagramu  o naaranžování, jak jsem obrázky do bytu umístila. 

A jestli jste i vy milovnicemi a milovníky fotoobrazů, plakátů, obrázků apod., pak zbystřete. Rozhodně doporučuji mrknout na stránku, kde objevíte nespočet moderníchcenově dostupných plakátů včetně rámečků. Nejenom, že na stránce objevíte nejrůznější motivy, ale také inspiraci na kombinování včetně nalezení té správné harmonie mezi motivy. Dřevo, které je použité pro plakáty, pochází z lesů, které splňují ty nejvyšší ekologické a sociální standardy. Tiskne se ve Švédsku, což je mimochodem moje oblíbená země. Navštívila jsem ji čtyřikrát a vždy se tam ráda vracím.

P.S. Připravila jsem si pro vás i slevový kód ve výši 35 % na veškeré plakátyStačí zadat vogue35 a sleva se automaticky odečte :) Akce platí do 9.5.2021!

Tak snad i vy budete mít z plakátů takovou radost jako já :)

Somethingbykate řekl(a)...

Moc krásný výběr. :)

Somethingbykate

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju! :)

J. ♥ řekl(a)...

Juu to vypadá moc hezky a moderně. Dobrá volba ♥

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju! ♥

michal řekl(a)...

Vypadá to skvěle, ale každý, kdo byl někdy ve Skandinávii, zejména pak v Norsku, tak ví, že žádná dekorace to nenahradí. Ani sebelepší. :) My jsme tam byli už několikrát. Jednou na cestovním výletě, pak jen Helsinky a několikrát na rybách a tak můžu dát i tipy na cesty. :) Je to prostě krásné místo plné pozitivních lidí. :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne