Pec pod Sněžkou

neděle 11. dubna 2021



Tento příspěvek zveřejňuji trošku se zpožděním, ale napadlo mě, že bych mohla svůj koncept oživit i o nějaké cestovatelské zážitky..

V červenci minulého roku jsme zavítali do krásné Pece pod Sněžkou. Našli jsme si hezké ubytování v hotelu PECR Deep, kde jsme měli apartmán s balkónkem. Strávili jsme tu čtyři dny a výlet si užili. Bohužel, počasí nebylo úplně podle představ - nechápu, proč vždy, když něco vybírám, je ošklivě! :D Ne doslova, ale minimálně dvatři dny pobytu jsou propršený nebo je zataženo. Ale nevadí. Pevně doufám, že letošní dolovená bude prosluněná! Ale nezakřikněme to :D 

V Peci doporučuji i hotel PECR Well, který je "sesterským" hotelem právě hotelu PECR. Do druhého hotelu jsme chodili do wellness a také tam je skvělá restaurace. První den jsme i stihli super počasí, takže jsme se vydali na Sněžku

A jak už jste u mě zvyklí, že vám hodím nějaké tipy buď na plavky či sportovní oblečení, tak tomu teď nebude jinak. Jelikož se letos chystáme opět na hory, tak jsem se rozhodla konečně pro pořádný "sportovní oblečení". Pořídila jsem si sportovní podprsenku a černé krátké skinny legíny s vysokým pasem. A pokud i vy nějaké sháníte, pak doporučuji mrknout třeba po této sportovní podprsence, která má prodyšný high-tech materiál a flexibilní ergoline kostice s bezešvými košíčky. Má také ergonomicky nastavitelná odlehčená ramínka chrání ramena a šíji. Tu aktuálně pořídíte se slevou a to ve výši tři sta padesát osm korun českých. Tak koukněte :)

J. ♥ řekl(a)...

V Peci jsem byla už víckrát a vždy jsem si to tam moc užila, ale musím uznat, že takto luxusní ubytko jako ty jsem teda neměla. Moc hezký a krásné fotky už aby jsme zase mohli takto co nejdříve cestovat a poznávat, že? :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Ne? Tak doporučuji PECR Deep vyzkoušet! :) Přesně tak, už, abychom mohli!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne