Ryor | Argan Care with Gold | noční krém se zlatem a arganovým olejem | recenze

čtvrtek 10. června 2021


Nedávno mi došel jeden z mých oblíbených krémů – La Mer The Moisturizing Soft Cream. Cenově je krém trošku „jinde“ a já se tak rozhodla pro vyzkoušení jiného nočního krému z nižších cenových tříd.

Poměrně dlouho jsem se rozmýšlela, který noční krém pořídím. Uvažovala jsem nad Ziaja Goat‘s Milk krémem, který obsahuje proteinový komplex z kozího mléka, vitamin A, D a provitamin B5. Dle popisku vyhlazuje jemné vrásky, zpomaluje proces stárnutí a pleť chrání před volnými radikály. Přemýšlela jsem nad ním i proto, že jsem na něj četla velmi dobré recenze.

Nakonec jsem zakotvila u české známé značky Ryor, kterou mám ozkoušenou už skoro 10 let. Do oka mi padl noční krém se zlatem a argonovým olejem. Tento krém obsahuje 24karátové zlato, bio arganový olej, liposom ACS III, hedvábné proteiny a beta-glukan. Krém používám již nějaký ten čas a mohu uznat, že se na pleť snadno nanáší, vstřebává a má velmi příjemnou vůni. Moje pleť je citlivá se sklonem k různým alergickým reakcím, proto mě překvapilo, že tato parfemace je pro mě zcela neškodná. Ráno je pleť vyživená a projasněná. Cenově ho pořídíte kolem čtyř seti korun českých.

Za mě produkt, který cenově odpovídá kvalitě. Je lehký a vydrží. 

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne