Cestovní kosmetické drobnosti

pondělí 23. srpna 2021

Jelikož jsem se nedávno vrátila z dovolené, napadlo mě, že bych připravila článek zaměřený na výběr kosmetických produktů, které jsem si s sebou vzala – a zda to nebylo zbytečné...?


Dovolenou jsem strávila ve Špindlerově Mlýně – samotný post o dovolený můžete očekávat v nejbližších dnech. Čím jsem starší, tím jsem si víc oblíbila spíše hory než moře, ale uvidíme, jak dlouho mi to nadšení vydrží. Bronzer the Balm jsem využila asi dvakrát, kdy jsem se fakt namalovala, to samé bylo s krémem proti začervenání Dr. Jart+ Cicapair, který je mimochodem naprosto boží! Používám ho v létě místo make-upu, abych pleť zbytečně nezatěžovala. Krém je světle zelený, ale po nanesení se promění na béžovou barvu. Zkrátka se přizpůsobuje přirozené barvě pleti a změnou tak neutralizuje zarudnutí a vyrovná její tón. Za mě super produkt!

Hydratační emulzi od La Mer jsem vůbec nevyužila. Sice je to cestovní balení, ale jak jsem se nemalovala, tak jsem na vyčištění pleti používala micelární čistící vodu pro dehydratovanou pleť Bioderma Hydrobio H2O. Olej na rty Dior Addict Lip Glow Oil jsem využila párkrát, takže se celkem hodil. Oční krém Dior Capture Youth jsem aplikovala skoro každý den. Slyšela jsem, že oční krémy nejsou zas tak velkou záchranou od vrásek, ale do botoxu očního okolí se mi už nějak nechce – a navíc, vrásky kolem očí k pleti prostě patří! Ale mým každodenním parťákem byl parfém Tiffany & Co., o kterém jsem se rozepsala poměrně nedávno. 

Samozřejmě, že jsem s sebou měla dalších x věcí, ale to bychom tu byli do zítra, pokud bych se o každém rozepsala. 

Mějte prima den!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne