Too Faced. Nivea. Hello Kitty. Růžová a Harley Quinn.

sobota 22. května 2021

Too Faced. Nivea. Hello Kitty. Růžová a Harley Quinn.


NIVEA FRESH BLENDS FRESH CHERRY


Začnu antiperspirantem. Raději mám spíše tuhé deodoranty, ale tyto ve spreji jsou skvělými pomocníky hlavně v létě. Tento jsem objevila v poměrně nové kolekci značky Nivea Fresh Blends a ihned jsem si ho zamilovala. Poskytuje dlouhotrvající ochranu, absorbuje pot a dodává dlouhodobý pocit komfortu. Navíc má zajímavou třešňovou vůni. A také ho pořídíte za necelých osmdesát pět korun českých.

MEDRULL HELLO KITTY


Co si budeme povídat. Hello Kitty budu milovat asi po celý život, ať už mi je dvacet, čtyřicet nebo šedesát. A jelikož mi nedávno došly náplasti, neváhala jsem a pořídila si tyto voděodolné náplasti Hello Kitty. Ty odpuzují nečistoty, jsou lepivé, hypoalergenní, prodyšné a jednorázové. V balíčku je jich deset a pořídíte je za cenu čtyřicet sedm korun českých.


TOO FACED LIP INJECTION MAXIMUM PLUMP


O zvětšujících lescích na rty značky Too Faced jsem se zde na blogu již zmiňovala, konkrétně v článku z roku 2017. Tentokrát jsem si pořídila novější verzi tohoto lesku a to s názvem Maximum Plump. Trošku jsem se bála, co to s rty udělá, ale jsem příjemně překvapena. Rty jsou po aplikaci opravdu plné a zvětšené. Přemýšlím, že udělám i samostatnou recenzi právě na tyto zvětšující lesky, abyste viděli ten rozdíl.

TOO FACED BETTER THEN SEX MASCARA


Jako poslední produkt k mini recenzi tu mám řasenku opět značky Too Faced. Řasenku jsem si dříve koupila nejprve v mini verzi a až pak jsem zkusila klasickou. Upřímně, přijde mi, že ta miniatura mi sedla zkrátka víc. Jako by se tato hned vypotřebovala. Říkám si, že je možné zůstat u staré dobré klasiky a to je v mém případě řasenka od Max Factor 2000 Calorie. No, asi udělám změnu a přesídlím zpět na Max Factor.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne