Christmas GIVEAWAY: Oční stíny Diego Dalla Palma

sobota 8. prosince 2012

Prosinec, 8

Dnes pro vás mám vánoční giveaway. Také se vztahuje k dnešnímu počtu lidí na FB stránce - je vás přesně 500! Úžasné :-) Takže i proto jsem se rozhodla to takto oslavit.

V soutěži jsou tyto luxusní oční stíny italské značky Diego Dalla Palma, která je u nás k dostání jenom na internetovém eshopu Parfums.cz. Tyto oční stíny jsou hnědo-bronzové a mají hodnotu pěti set korun.



Abyste mohli o oční stíny hrát, musíte:

- dát like
- dát " follow " pokud máte blog
- napsat do komentářů váš e-mail


Soutěž končí 21.12.
Hodně štěstí!

102 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. na FB sleduji jako Tereza Mikulová :-)
    krásná GA!
    mikulova.tereza@gmail.com
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. krásny odtieň :)
    nathalie1609@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. na fb jako Alenka Gráfová
    citronek410@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tak to zkusíme :) Odstín stínů se mi líbí, protože jsem brunetka a podzimní typ, takže by mi tahle barvička seděla :) Jinak gratuluji k tak vysokému číslu pravidelných čtenářů! Zasloužíš si je :)
    Můj e-mail: Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. like už jsem dala dávno jako Jana Hrbáčová :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou krásný :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k 500 ti fanouškům!!
    s.pakostova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Annette , gratulujem ti :D :D

    mia97@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji už dááávno :-) krásný dáreček! a gratuluji k 500 ;-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  13. sarah-y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. wow nádherný :) a ta značka vypadá zajímavě
    ZamecnikovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Aneta Bui
    meimei@seznam.cz

    A gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
  16. splnené už dáávno :)

    lerosep4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. sleduju přes GFC (Aylin Leto) i přes facebook (Helča Sammet-Richterová)

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělá giveway!

    camilla.mal21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduju tě přes Fb ;) ♥
    Gratuluju! ♥ Zachvilku tu bude 1000.
    terezzchaloupkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Miluji tento blog :) a ty jsi má velká inspirace
    VanessaBiel@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. katarina.stanik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Vše splňuji:)
    Můj mail: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. FB: Klára Suchá
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. já sleduji přes bloglovin, je to pro mě lepší :)

    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  26. domca.kucerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. tahle barva stínu mi chybí, je krásný :-)
    burgetova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Zkusím štěstí :)
    a.d.e.l.a.kvapilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. To vypadá skvěle. Kéž by se mi taky jednou podařilo něco vyhrát :D
    Milkwoman@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  32. všetko splnenee :D
    Izurka357@azet.sk :D

    OdpovědětVymazat
  33. Moc pěkný dáreček. Podmínky splěny, fb sleduji jako Ivana Mikuličková. e-mail: hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. adel.konarova@gmail.com
    Nádherná barva :)

    OdpovědětVymazat
  35. Na fb sleduji, blog nemám :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. svob.luc@seznam.cz
    Blog nemám.

    OdpovědětVymazat
  37. na fb sledujem ako Romča Christová,blog nemám :)
    Suprise.for.you@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  38. veronika.pastorkova@centrum.cz
    Stíny jsou moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  39. wow! o tehle znacce jsem jeste neslysela,..super!
    sleduju..
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Svori.anicka@email.cz
    Sleduji, blog nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  41. hanirufer@gmail.com
    Hezké svátky :)

    OdpovědětVymazat
  42. wau tie tiene su dokonale!!!!
    wibbbi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Hnědá barva :) to by bylo něco pro mě :D
    tinka.linka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. strouhalovat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. like like like

    :)

    bronislava.sabacka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. pěkná giveaway :)
    fb: Petra Záleská

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Pekná cena ;)
    zabavna.kosmetika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Na fb sleduji jako Hana Šormová :)
    hanasormova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduju dlouho :)
    Máš skvělý blog ! :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Tie tiene sú krásne! :)
    dala som lajk a sledujem :)
    petra.b@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  51. krásná barva stínů :)
    like jsem dala a blog nemám.

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. skvělé, hodily by se mi :)
    anna.sophova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne