LONG DRESS

čtvrtek 13. srpna 2015




13.8.2015 // Opět tu máme jeden z šíleně horkých dnů. Tento outfit jsem fotila před chvílí a rozhodla jsem se konečně vytáhnout tyto jednoduché šatky :) K tomu jsem zvolila novou kabelku Michael Kors a obyčejné černé sandálky. Možná vám nebudou moc lahodit oku, ale prostě jsem to takto zvolila :) Budu se snažit dávat oufit posty častěji, protože mám celkem čas :) 

DRESS TERRANOVA // SANDALS H&M // BAG MICHAEL KORS // BRACELETS BERSHKA

24 komentářů

  1. jsou moc krásné Anet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit :) Nádherné šaty. Vyzeráš super :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  3. Slusi ti to.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. mám ráda dlouhé jednoduché šaty a tobě moc sluší!
    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  5. pekné a jednoduché šatičky. Tiež by som ich brala, len pri mojej výške by mi boli asi po kolena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) A kolik meris? Možná vypadám male,ale mám 180cm, tak teď nevím,zda jsem tvůj komentář pochopila dobře :-D :-)

      Vymazat
  6. Nádherné šaty, priam stvorené na leto! :)
    http://lifebymon.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. ach ta kabelka....♥

    OdpovědětVymazat
  8. Maxi šaty milujem, hlavne toto leto. :) Vyzerajú na tebe úžasne a tá kabelka je teda♥♥♥

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou strašně krásný a ta kabelka taky vypadá moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tie šaty sú nádherné, niečo také mi chýba v mojom šatníku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jojo určitě je doporučuji a mrkni na ně.

      Vymazat
  11. nádherná! fotky majú super atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzeráš skvele, pristane ti to :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. wow wow wow
    you just got a new follower my dear,
    i feel so inspired! love this look so much <3

    with love your AMELY ROSE

    OdpovědětVymazat
  14. mám podobny v cerny, zbožňuju tyhle saty!

    OdpovědětVymazat
  15. áááááá krása :O

    OdpovědětVymazat
  16. topka a ten design také :-)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne