Bottega Veneta | Knot | recenze

neděle 2. července 2017

Dlouho jsem se s vámi nepodělila o svůj další tip na nějakou parfémovanou či toaletní vodu. Nedávno se mi do rukou dostal parfém Knot od Bottega Veneta. Znáte tuto značku parfému? 

Paradoxně jsem tento parfém, no, spíše bych řekla, že se jedná o mini roztomilý vzoreček, protože objem je asi deset mililitrů, dostala někdy tak dva roky zpět. A ani nevím, proč jsem na něj nesepsala něco dříve. Parfém je fakt malinký, tak doufám, že ho z těch fotek nějak "poznáte".

Co je parfém Knot zač:

Při prvním přičichnutí jsem ucítila ostrý tón limetky, která se postupně rozvine v harmonii neroli, klementinky, květu pomerančovníku a mandarinky. Srdce parfému je tvořen pivoňkou a základ pižmem a tonkou fazole

Musím říct, že na to, jak je to vzoreček, je parfém a celkově vůně silná a vydrží hned několik hodin. Velmi se mi líbí design, který je zahalen do zlatavého nádechu s luxusním zavíráním. Koukala jsem i na různé další recenze, vždy si získal maximální počet bodů.

Dosud jsem nevěděla, jak je to s cenou. Pak jsem na jedné internetové parfumerii našla, že třicet mililitrů se dá pořídit za jeden tisíc sedm set korun českých

Jestli jste na těžší parfémy, které jsou obohacené o květinové tóny se špetkou ostré limetky, určitě bych se na tento parfém v prodejně koukla, či si objednala aspoň vzoreček. 
EM řekl(a)...

Vypadá vážně skvěle :) Děkuji za tip :)

LITTLETHINGSFOREM

L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Ja mám značku Bottega Veneta rada, vyhovujú mi všetky ich vône :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne