Swimwear again

čtvrtek 16. srpna 2018


Pokud se ještě chystáte někam na dovolenou a za mořem, mám pro vás tip na další plavky :) Nedávno jsem na jednom online shopu objevila tyto jednodílné plavky s tmavě modrou spodní částí - původně jsem viděla ty samé, ale v růžovém provedení, které jsem plánovala také nafotit, ale ty šly docela na dračku :D Tak jsem pro vás připravila aspoň tuto fotku v modrém. Plavky jsou navíc podšité na zavazování. Na rozdíl od těch předchozích (které jsem fotila v posledním příspěvku o plavkách), jsou tyto opravdu vyztužené a bytelné. Dalších dámských jednodílných plavek je na online shopu k výběru hned několik, tak stačí jen mrknout :)
Michaela Kofroňová řekl(a)...

Plavky vypadají vážně nádherně a zajímavě!:)
https://of-goldbook.blogspot.com

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne