Tipy na dvoudílné plavky

neděle 17. března 2019

Sice nám nezačalo ani jaro, ale i tak jsem si pro vás připravila článek, který vám podá nějaké tipy na nadcházející plavkovou sezónu. 

Já teda plavky ještě ani nezačala řešit, dovolená mě čeká až za pár měsíců, ale ve spolupráci s jedním internetovým online shopem jsem sepsala článek zaměřený právě na plavky - konkrétně na dvoudílné (o jednodílných vás budu informovat v pozdějším článku).

Jste-li na tmavé barvy, pak by vás mohly zaujmout například tyto dvoudílné plavky, které jsou dostupné i ve tmavomodré barvě. Jedná se o plavky, které mají vyztužené košíčky s push-up efektem a regulovaná odjímatelná ramínka.

U tmavých barev zůstaneme i nadále. Dále jsem pro vás vybrala tyto mírně sportovnějšího typu stylu Tommy Hilfiger - dvoudílné plavky značky Self. Vrchní díl plavek je opět tvořen vyztuženými košíčky jako ty předchozí + jsou odolné proti chlóru.

Doufám, že jsem vám s výběrem aspoň trochu pomohla. :)

EM řekl(a)...

Plavky vypadají opravdu krásně! Já si letos také musím koupit nějaké nové :)

LITTLE THINGS FOR EM

Alexxiew řekl(a)...

Super typy 😻

The Annette Vogue řekl(a)...

Já právě taky :D :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne