Flitry, flitry, flitry

středa 12. června 2019


Když jsem byla malá, byla jsem jak straka. Cokoliv se třpytilo jsem musela mít. A trvá mi to dodnes s menším umírněním...


Dlouho jsem přemýšlela, o čem bych dnes sepsala kratší článek. A i když je plesová sezóna dávno pryč včetně doby maturitních plesů, tak jsem se i tak rozhodla vám podat pár tipů na šaty s flitry, protože nikdy nevíte, na jakou společenskou událost se během roku dostanete.

Kdykoliv, když vidím něco se třpytkami či flitry, se mi vybaví rok 2011. Zajímavostí je, že každý rok má něco svého ať už se to týká módního, vlasového či beauty trendu. Ale jestli vás čeká jakási společenská akce a rády byste zazářily, pak pro vás mám na výběr třeba tyto dámské šaty s flitry a odhalenými zády. Šaty mají navíc výstřih do písmene "V". Aktuálně na ně probíhá i sleva v řádech stovek korun.

Pokud ale sháníte spíše doplněk, pak tu pro vás mám tip na třpytivé černé psaníčko s řetízkem, které se hodí i k předchozím zmíněným šatům. Můžete ho nosit jak v ruce, tak přes rameno. Sama jsem kdysi měla tento styl psaníčka a musím říct, že působí velmi elegantně - pokud samozřejmě flitry nesplácáte dohromady. Zkrátka v jednoduchosti je krása. :)
Paulina, the moon child řekl(a)...

Taky mám ráda flitry, člověk v nich neuvěřitelně zazáří, a to je nemusí mít všude :) Mám podobnou sukni jako je u šatů z linku shora a miluju jí <3 Moje plesové šaty měly korzet celý posetý flitry a já jsem si nemohla připadat víc jako princezna :)

Paulina, the moon child

Tereza Vaníčková řekl(a)...

Miluju flitry! Je to taková klasika, která má své kouzlo. <3

Tereza's journal

MICHAELA řekl(a)...

Tak ty šaty ti neskutečně sluší!

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuu :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne