Lirene | Healthy Skin+ Redned Skin | vyhlazující krém proti zarudnutí pleti či pokožky

pondělí 19. srpna 2019


Závěrečný příspěvek měsíce srpna, zaměřený do sekce #mybeauty, završím recenzí/článkem na krém, který by mohl většině z nás i pomoct.. oč se přesně jedná?

Jedná se o vyhlazující krém proti zarudnutí pleti či kůže značky Lirene, který jsem objevila poměrně nedávno, ale už za tu krátkou dobu mohu sdělit své dojmy a doporučení. Tento krém je vhodný především pro ty, které trápí jak zarudnutí pleti, tak hrudi - například ze soustředění. A tak to mám i já. Já trpím jen na začervenání hrudi, kdy se fakt soustředím a v podstatě nevnímám okolí :D Asi to zní zvláštně, ale četla jsem, že mnoho žen tímto problémem trpí. Sama jsem nevěděla, čím to zamaskovat, protože mi to zkrátka dost vadilo. Googlila jsem mnoho produktů proti začervenání pleti a narazila na tento. S Lirene nějak extra velké zkušenosti nemám, ale řekla jsem si, že za tu cenu, která je kolem 127 Kč, do toho půjdu. Jasně, jsou i mnohem dražší, které možná výsledný efekt zdvojnásobí, ale já si prostě řekla, že zkusím nejprve tento, protože už i samotné 2 recenze mě zaujaly, že to nějak fungovat musí. Krém mám od června a musím říct, že efekt se pomalu, ale jistě, dostavuje. Kůže je vážně méně červená. Krém aplikuji dvakrát denně - ráno a večer. Navíc ji také navrací pevnost a zanechává ji i vypnutou.

Na trhu je hned několik podobných krémů či sér, které se zaměřují proti zarudnutí pleti či kůže a rozšířeným žilkám. Jste-li například na kvalitu a věhlasné značky, pak byste mohli vyzkoušet třeba toto zklidňující sérum proti zarudnutí pleti značky Dior, na které ještě navíc probíhá sleva ve výši několika stovek korun

Takže pokud i vy máte tento nepatrný problém, pak doufám, že jsem vám s výběrem aspoň trochu pomohla :)
L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Krém vyzerá fakt dobre, určite ho vyskúšam :) Vďaka za super tip :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Jé to jsem ráda :) Není zač!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne