Dior | Addict Lip Maximizer | lesk na rty pro větší objem

neděle 15. září 2019

Už to budu tři roky, co jsem poprvé zabrousila do francouzské dekorativní kosmetiky značky Dior... a od té doby jsem věděla, že zejména lesky na rty se stanou jedny z mých nejoblíbenějších...

Lesk na rty této značky mi vydržel celkem dlouho. Pak jsem se na chvíli zaměřila na svou nejoblíbenější kosmetiku - Too Faced - a včera se zase vrátila ke starému dobrému Dioru. Ten aktuálně nabízí cca dva lesky, které stojí za vyzkoušení - lesk pro hydrataci a objem rtů (Dior Addict Ultra-Gloss) a lesk na rty pro větší objem (Dior Addict Lip Maximizer). O Addict Ultra-Gloss jsem vám poreferovala před dvěma lety v rámci článku Vyplatí se investice do drahých lesků na rty? - a aktuálně se zaměřím právě na několikrát zmiňovaný Addict Lip Maximizer...

Primární rozdíl mezi dvěma lesky je ten, že tento ještě navíc obsahuje směs mořských výtažků. Ty stimulují tvorbu kolagenu a vyhlazují povrch rtů. Dále je v něm obsažena kyselina hyaluronová, která dodává svěžest, pružnost a nezbytnou hydrataci. K výběru máte šest odstínů - Pink, Coral, Berry, Raspberry, Holo Pink a Rosewood. Protože dávám přednost jemnějším odstínům, které nepůsobí na rtech dramaticky a výrazně, vzala jsem odstín Pink. Je velmi jemný, až nenápadný. Líbí se mi, že i přes jeho decentní nádech dokáže vykouzlit dokonalý lesk a tvar. Doporučuji brát v potaz, že se stále jedná o mírně "zvětšující" lesk, tudíž očekávejte velmi nepatrné brnění rtů. Navíc stačí aplikovat opravdu málo.

Za mě dobrá investice. Lesk doporučuji především pro ty, které chtějí: hydrataci, lesk, optické zvětšení rtů, jemnost a kvalitu.
L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Vyzerá nádherne, vďaka za tip :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Není zač :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne