Frankbody | A - Beauty Scrub | Peeling na tělo | recenze

úterý 29. října 2019

Značku Frankbody jsem znala již dříve, než dorazila k nám. Už tehdy jsem věděla, že se bude jednat o kvalitní tělový peeling, který za koupi rozhodně stojí. Jako by to bylo včera, kdy jsem si sestavovala svůj „wishlist“ věcí pod stromeček, ale už ani nevím, který to byl rok. A najednou se značka dostala do České republiky.

Je fakt, že existuje mnoho dalších jiných značek, které nabízejí kvalitní tělové peelingy. I na pár dalších doporučení jsem zkusila právě značku Frankbody a musím říct, že jsem s výsledkem velmi spokojená.

Peeling je výborný, pokud se chystáte například na aplikaci samoopalovacího produktu – pěna, mléko, mlha apod. Dokonale „sedřeodumřelé části kůže a navrátí ji hebkost, jemnost a hydrataci. Tento peeling je navíc tvořen kávou a cukrem (australského původu), které mají exfoliační účinky. Dále eukalyptový olej, který má antifungální účinky a pomáhá léčit kožní dermatitidu. Má také skvělé antioxidační účinky díky vitaminu E – ten pomáhá hojit jak jizvy, tak nedokonalosti pokožky.

Hledáte-li i jiné varianty, pak vám opět nějaké doporučím. S těmito nemám sice zkušenost, ale dle různých doporučení jsem slyšela, že nebudou úplně k zahození. Jedná se o peeling BodyBoom Coconut a Organic Shop BodyScrub Mango & Sugar. Oba tyto peelingy odstraňují odumřelé kožní buňky, revitalizují ji a zanechávají ji jemnou a hebkou. BodyBoom Coconut navíc hydratuje, vyživuje a bojuje proti celulitidě. Takže – pokud vás trápí nevzhledný look kůže, peeling vám pomůže s jeho bojem. 


Jak peeling aplikovat?


Adekvátní množství naneste na navlhčenou pokožkou jemnými krouživými pohyby a vmasírujte. Následně opláchněte. Již po první aplikaci je výsledek znatelný.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne