Black and Rainbow

pondělí 1. června 2020



Nějak mi nejde do hlavy, že už máme červen. Outfit byl sice focen ještě v květnu, ale jak už je to u mě zvykem, opět jsem si pro vás připravila nejenom pár tipů na nějaké tmavé kousky, ale také jednu akci :)

Hned ze začátku vám chci sdělit, že pouze dnes si můžete pořídit různé kousky oblečení s krásnou 10% slevou, včetně dopravy zdarma! Týká se to nákupu nad částku 2 000 Kč a stačí použít tento kód "KOS2020". Kde slevu uplatnit? To se dozvíte po rozkliknutí jednoho z odkazů.

Já si ze všeho nejvíc oblíbila hlavně bodýčka. A to není žádným tajemství, o bodýčkách jsem vás už informovala několikrát. Ale ráda vám sem hodím tipy :) Hledáte-li spíše s krajkou, ideální na večerní nošení, pak by vám mohlo padnout do oka například toto elegantní dámské body, které je vyrobené z obepínací a zeštíhlující látky. Ideální k černým úzkým kalhotám s vysokým pasem. Máte-li raději body s dlouhým rukávem, pak vás může zaujmout třeba toto černé dámské body vyrobené ze síťoviny, krajky a viskózy. Body má kulatý výstřih a dlouhé rukávy, které dokonale přiléhají k tělu. :)

JACKET ZARA
BODY ZARA
TROUSERS ZARA
BAG MICHAEL KORS
SHOES ZARA
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne