Dior Backstage | Lip Glow Oil | Vyživující olej na rty | recenze

neděle 12. července 2020


Slyšeli jste již o vyživujícím oleji na rty? Sama jsem ani nevěděla, že něco takového doslova existuje, ale ve výsledku se jedná víceméně o obyčejný lesk na rty s vysokou dávkou hydratace, ale pojďmě dál...

Poprvé jsem na něj narazila u značky Dior Backstage, která na svět přivedla právě již zmíněný vyživující olej na rty. A jak už to tak u mě bývá, novince jsem neodolala. Lip Glow Oil perfektní praktickou velikost do kabelky, intenzivně rty chrání, dodává lesk a hydratuje po celý den. Navíc má velmi příjemnou vůni. Také se mi zdá, že má lesk mírný zvětšující účinek, takže se vám může i zdát, že jsou vaše rty plnější. Tajemství tkví  v použité technologii Color Reviver, která reaguje na úroveň vlhkosti rtů - tím tak zajišťuje jejich přirozenou barvu a hydrataci. Často se mi stává, že jsou rty po naneseném lesku paradoxně vysušené, ale u tohohle vyživujícího oleje se mi to opravdu nestalo :) Mám odstín Pink, což je světle růžová barva s čistým leskem. K dispozici jsou ještě v jasně korálové, švestkové, malinově růžové a jasně korálově růžové.

Samozřejmě, že existují i alternativy. Sama jsem pro vás objevila například tento vyživující olej na rty Clarins Lip Comfort Oil, který je tvořen hned dvěma oleji - lískooříškovým a jojobovým. Ve výsledku jsou rty vyživené, příjemné na dotek, hydratované a hebké. A na výběr máte hned pět různých odstínů :)

Ještě levnější alternativou je i tento vyživující olej na rty Delia Cosmetics Glow Elixir Be Glamour. Nejenom, že hloubkově hydratuje, ale také rty jemně tónuje. Cenově ho pořídíte za příjemných 124 Kč.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne