YSL | Rouge Pur Couture | Rtěnka s hydratačním účinkem | recenze

neděle 23. srpna 2020

 
Tuto rtěnku jsem vám krátce naťukla již někdy v prosinci, ale tentokrát jsem pro ni připravila samostatný článek :)
 
Jedná se o hydratační rtěnku Rouge Pur Couture značky Yves Saint Laurent. S touto značkou mám poměrně velmi dobré zkušenosti, takže bych se investice do jejich kosmetických produktů vůbec nebála. Konkrétně jsem si vybrala odstín 70 Le Nu, protože mě zaujala jeho barva. Nejsem na výrazné rtěnky, ale občas to k nějakému tmavému outfitu neuškodí. Na této se mi líbí, že zvýrazňuje rty, má jemný saténový finiš a vydrží na rtech docela dlouho. Navíc má antioxidační účinky a hydratuje.
 
Snad jedinou nevýhodou této rtěnky je, že na rtech občas zanechává takovou tu nehezkou linii – holky, určitě to znáte.
 
Ale ve výsledku jsem s rtěnkou spokojená a na výběr máte kromě této výrazné růžové ještě mnoho dalších jiných odstínů :)
Miska řekl(a)...

Krásný odstín rtěnky :)
Vítejte u Mišky

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne