Pink. Pink. Pink

pátek 4. září 2020


Typické letní počasí nás již letos neuvítá, ale to neznamená, že sluneční paprsky již do konce roku neuvidíme.

 

Tento outfit jsem měla na sobě nějak ke konci srpna. Trošku jsem tápala, zda dlouhé růžové šaty jsou pro mě tím pravým úlovkem, ale postupem času jsem si na ně zvykla – jen si člověk musí dávat pozor, aby měl dobře spínacím špendlíkem sepnutý výstřih :D K nim jsem doplnila svou oblíbenou kabelku s květinovými vzory.

 

Pokud ještě sháníte nějaké růžové šaty, pak zkuste kouknout na online shop, který vám je z mého blogu již šest let velmi dobře známý. Sama jsem se na jejich stránky podívala a našla tam třeba tyto krásné růžové dámské šaty na ramínka s plisovanou sukní. Ideální jak na denní nošení, tak na formální příležitosti jako je například svatba. A navíc. Aktuálně na ně probíhá sleva ve výši dvě stě třicet čtyři korun českých.

 

Tak neváhejte a mrkněte :)


DRESS ZARA

CROSSBODY BAG ALDO

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne