Říjen. 18.

neděle 18. října 2020

Nějaký "hlubší" text/popisek k dnešnímu článku mě ani nenapadá, tak přináším aspoň pravidelnou dávku "outfit" postů, u kterých jsem se v poslední době hodně polepšila :D na rozdíl od minulého roku...

Říjen je sice v plném proudu, ale ještě dozveřejňuji jeden outfit, který jsem vyfotila někdy na začátku září. Jak bude mrznout více a více, tak u mě nějaké barevné šílené kreativní kreace úplně nečekejte, nejraději se v tomto období spokojím ve své oblíbené černé - popřípadě nějakou jinou tmavší barvičkou, ale to už víte :D Občas to oživím i nějakým výrazným prvkem jako jsou třeba tyto boty s umělým hadím vzorem. Také jsem si velmi oblíbila střih šatů, které můžete vidět na fotce. Víceméně podobné černé šaty můžete pořídit třeba tady, které aktuálně zakoupíte o pět set třicet čtyři korun českých levněji

Více dámské módy objevíte na stránkách online shopu, který vám je z mého blogu již několik let velmi dobře známý :)

DRESS ZARA
BAG MICHAEL KORS
ANKLE BOOTS ZARA
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne