Nars | Iconic Lipstick | recenze

středa 24. března 2021

odstín na neupravené fotce
Na rtěnky úplně nejsem, ale když už se mi poštěstí nějakou pořídit, tak ji doporučuji všemi směry.

Přesně, jak to bylo s rtěnkou od KKW Beauty. Naprosto jsem si ji zamilovala. A protože nedávno probíhaly poměrně velké slevy na jedné internetové parfumerii, neodolala jsem a riskla na slepo koupi rtěnky. Vyplatilo se?

Nechápu, ale vždycky mám docela štěstí na slepý výběr odstínů. Jak je skoro rok všechno zavřené, tak jsem neměla moc možnost si nějaké odstíny na sobě vyzkoušet. A když vidíte rtěnku z osmi seti na necelých čtyři sta korun, tak musím alespoň jednu vyzkoušet! 

Ale jak už to tak v internetové parfumerii bývá, sleva se netýkala všech odstínů, nýbrž jen pár. Výběr jsem prolejzala horem spodem a nakonec zakotvila u odstínu Rosecliff, což je na první pohled taková tmavší starorůžová barva. Neváhala jsem a popadla ji.

Rtěnky NARS Iconic lipstick nabízejí poměrně širokou škálu odstínů. Kolekce byla inspirovaná i revolučními nápady fotografa a zakladatele značky - Francois Nars. Líbí se mi, jak je textura velmi jemná a "saténová" - za to může směs moringových a mučenkových ovocných olejů, které barvu posilují a rty zvláčňují.

Za mě super úlovek. Vždycky mě štvalo, když se mi na rtech dělaly mapky, ale u této to vůbec nehrozí. Doporučuji!

P.S. Takovou obdobnou rtěnkou může být krémová hydratační rtěnka Shout Loud značky NYX Professional. Také nabízí velmi pestrý výběr odstínů a navíc ji pořídíte aktuálně s velmi příjemnou slevou a to ve výši čtyřiceti a jednoho procenta.

Minau řekl(a)...

Odstín ti moc sluší!

The Annette Vogue řekl(a)...

Milé, děkuji! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne