Počasí. Téma, ze kterého mi nejspíše zešediví vlasy

sobota 29. května 2021


Co jsem tak četla, tak začátek června by měl být o dost lepší, hurá. Ještě, že máme otevřené ty obchody, kam si člověk může zalézt a udělat si radost. Na druhou stranu, jak začal covid a veškeré to šílenství kolem, tak jsem se od minulého března naučila nakupovat hlavně on-line. Nikdy jsem na to nebyla, ale nedalo se svítit.

A jelikož máme furt ošklivo, tak jsem si udělala radost nějakými věcmi ze Zalando Lounge, kde mě překvapily hlavně ty nízké ceny! Na balíček už netrpělivě čekám, měl by dorazit co nevidět. Objednala jsem si šaty Adidas Originals, tričko Calvin Klein a Champion - takže se můžete těšit na nějaký ty outfit posty.

Dále jsem vám chtěla dát tip na knížku, do které jsem se začetla. Jedná se o knížku s názvem Věci, které uvidíte jen, když zpomalíte. V poslední době mi přišlo, že žiju nějak rychle a neumím se zastavit. Nejraději bych furt něco tvořila, psala, zaměstnávala mozek.. ale říkám si, že jen tak ležet a vypustit myšlenky je dost ozdravující. Tato knížka se zaměřuje vlastně na vnitřní klid a rovnováhu. Také na duchovní moudrost, zen-buddhismus a příležitosti k zamyšlení nad rozmanitými oblastmi lidského života. Mrkněte.

A aby toho nebylo málo, tak mi radost během těchto deštivých dnů udělalo i plánování dovolený - dávám přednost tuzemsku (nejsem moc cestovatelský člověk a opravdu mě něláká ježdění se skútrem po Vietnamu či hlazení si opic v Thajsku a lenošit si na Bali a Srí Lance). V létě mě čeká Mikulov a Špindlerův Mlýn. Objednávala jsem přes Booking kterému jsem věrná už několik let a vždy mi dobře poradí, kde se nechat ubytovat. Tak doufám, že ani tento rok mě nezklame :)

Mějte hezký zbytek dne!
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne