Winter

pondělí 13. prosince 2021

 
A zas tu máme prosinec… a Vánoce… 

Nechápu. Tenhle rok zas utekl o něco rychleji než normálně. A mně pořád přijde, že máme leden 2021? Tak asi ne. Pro oživení jsem na sebe nevzala černou, nýbrž naprostý opak. A to „krémový“ kabát. Neustále jsem chodila od obchodu k obchodu a hledala nějaký pořádný, dlouhý, u kterého bych neměla brutálně krátké rukávy. A světe div se - díky echu od kamarádky - jsem pořídila přesně takový, jaký jsem vlastně chtěla. Sice jsem měla původně namířeno na pravý z ovčí vlny, ale nevím, bála jsem se, že ho za ty peníze beztak ušpiním a budu mít po srandě.

Tento je skvělý. Teplý, délkou akorát. Sice jsem měla v hlavě představu, že se oháknu v bílé od hlavy k patě, ale nakonec jsem zvolila černý svetr, protože jedině ten se do mrazivějšího počasí hodil. Místo bílé kabelky jsem také nakonec zvolila hnědou a šlo se. 

Co vy a kožešiny? Nevadí mi. A pokud vy sháníte nějaký kabátek, pak by vás mohl potěšit nějaký můj tip - třeba tento: béžový dámský zimní kabát s kožešinou do aktuálního vánočního počasí. Tento kabátek má trapézový střih, je zateplen vrstvou syntetické péřové výplně a jeho zapínání je na patentky. Tak mrkněte! :)

TEDDY COAT SHEIN
SVETR ZARA
KABELKA MICHAEL KORS

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne