Recenze | Dior Addict | parfém

neděle 15. října 2023


Dior. Dior Additct. Netřeba představovat ani obhajovat, protože vám musí být více než jasné, že právě tuto značku a kolekci mám zkrátka nejraději...

Celkem mám na blogu asi šest recenzí produktů této kolekce. A paradoxní je, že právě parfém Dior Addict jsem recenzovala někdy v roce 2016, kdy se mi do rukou dostala kolekce mini parfémů právě Dior Addict, a kdy jsem měla možnost vyzkoušet všechny čtyři vůně a vybrat si tu nejlepší. Tenkrát jsem nejvíce přikládala sympatie k Dior Addict Eau Fraiche, o které jsem napsala ještě podrobnější recenzi v lednu 2019. K Addict Eau Fraiche stejně přikláním největší sympatie, avšak nedávno jsem objevila zašantročený vzorek právě vůně Dior Addict a objevila novou podzimní/zimní závislost.

Dior Addict je parfém, dle mých slov, ideální na podzimní až zimní období. Mísí se v něm stopy po pomerančovém květu, jasminu sambac absolute, bourbonu a vanilce. Ve finále se jedná o orientální květinovou vůni, která může, ale i nemusí, sednout každému. A já jako milovnice těžších parfémů a vůní jsem nemohla samozřejmě odolat. Za mě rozhodně velká spokojenost. 

Kromě Dior Addict a Addict Eau de Fraiche je k dostání i Dior Addict toaletí voda, která na rozdíl od parfému obsahuje sicilskou mandarinku na místo pomerančového květu.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne