Dermacol: Lip Seduction Lipstick 02

neděle 13. května 2012

Květen, 13
Hey! Po přečtení recenze od Mii jsem se rozhodla pro vyzkoušení nově zařazené rtěnky Lip Seduction DermacolRozhodnutá pro jaký odstín jsem byla okamžitě :D Obsahuje hydrataci rtů, takže nehrozí žádné vsáknutí do koutů či vznikání vrásek na rtech. Cena je 149 Kč a na Krasa.cz právě probíhá akce - pokud si objednáte jakýkoliv produkt, budete mít slevu 50 Kč - stačí kliknout na odkaz " Lip Seduction Dermacol " ( Toto není recenze )

Canon 600 D
Unknown řekl(a)...

Krásný odstín

Anonymní řekl(a)...

Já mám odstín 01 ale čím ho mám déle tak mi přijde, že je moc světlý a dělá hrozně růžovou pusu :D Tenhle je ideální!

Em. řekl(a)...

Vypadá moc dobře a ten odstín je také pěkný:)

Anonymní řekl(a)...

Skvělá♥

Slečna L. řekl(a)...

Ta vypadá nádherně !!! :-)

NicoChicoFashion řekl(a)...

Skvělý nový záhlví Annett! :)
Mám stejnej odstín a je úžasná, už jen do toho obalu jsem se zamilovala :)

Anonymní řekl(a)...

Úplně žeru tvůj design♥ !

Mia řekl(a)...

Děkuji za zmínku. Tahle je opravdu top a hlavně je ze všech nejnositelnější:))
Mimochodem máš opravdu elegantní design blogu.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne