Jo Malone London: Peony & Blush Suede | recenze

pondělí 2. září 2019


Bude to čtvrt roku, co jsem vám prvně představila kolínskou vodu anglické značky Jo Malone. Článek se týkal limitované edice Weeds Wild Flowers, konkrétně kolínské vody Lupin Patchouli Cologne. Tentokrát jsem se zaměřila na klasiku a to na elegantní dámskou vůni Jo Malone Peony & Blush Suede.

Když jsem poprvé narazila na značku Jo Malone, přišlo mi, jako by každá vůně měla svůj příběh, svůj život. Pokud jste již párkrát navštívili parfumerii, určitě vám neunikl koutek s vůněmi Jo Malone. Pro mě je to prostě ráj. Ale pokud upřednostňujete nákup online, pak není nic jednoduššího, než si objednat svoji vůni na jedné z největších internetových parfumerií v České republice.

Peony & Blush Suede


Květiny, květiny a zase květiny. Ve vůni totiž objevíte stopy po jablku, jasmínu, karafiátu, pivoňce, růži a semiši. Takže, jestli vás baví opravdové květinové vůně, tak touto nic nezkazíte. Aneb kolínská voda, která ztělesňuje skutečný ženský šarm

Nejoblíbenější jomalonka vůbec? Blackberry & Bay


Jste-li na ovocné vůně, pak vás nemůže minout tento skvost tvořený vetiverem, vavřínem, ostružinami a květinovými tóny. Zkrátka - neobyčejná exploze svěžesti a radosti. Možná proto se tato kolínská voda stala tou nejoblíbenější.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne