Dior | Capture Youth Plump Filler | Hydratační pleťové sérum | recenze

úterý 21. dubna 2020

Hydratovat, hydratovat, hydratovat... Tak přesně tímto heslem by se měla většina mladých slečen řídit, pokud přemýšlí nad vhodným sérem pro svou pleť. Proč?

Jestliže vám je kolem 20 - 25 lety a přemýšlíte, které sérum je pro vás nejlepší, pak se zaměřte opravdu na hydrataci. Mladá pleť zkrátka nepotřebuje nic jiného. Proč ji zahlcovat nějakými liftingovými séry 35+, když ve vašem "věkovém období" máte na pleti vše tak, jak má být?

Vyzkoušela jsem hned několik sér, od Collistar po Artistry a nakonec zakotvila nově u Diora. Zajímalo mě porovnání dvou hydratačních sér právě se značkou Artistry, kterou mám ozkoušenou a vůbec mě nezklamala. Dior je přeci jenom profláknutý a ve své edici Capture Youth má kolem 6 sér, která jsou zaměřená na konkrétní problém pleti/typ pleti. 

Hydratační pleťové sérum Capture Youth Plump Filler používám cca měsíc a nemůžu si ho vynachválit. Pleti nejenom dodá potřebnou hydrataci, ale také jiskru, sjednocení a jemnost. Používám ho každý den a to ráno, kdy dvě kapky aplikuji přímo na obličej a následně smíchám s denním krémem. 

I když se jedná o sérum, které se nachází ve výšší cenové kategorii, tak mi věřte, že jeho investice se pro slečny, které potřebují hlavně hydratovat svou pleť, vyplatí. Kromě toho je má pleť i citlivá a samozřejmě jsem se obávala, že mi sérum vyvolá alergickou reakci, ale po měsíci aplikování jsem stále nic nezaznamenala. Za mě palec nahoru :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne