Happy.

pondělí 1. února 2021


Aktuálně jsem neskutečně vděčná a šťastná a každý den děkuji za to, že je to přesně tak, jak má být.. Nechci se tady nějak nad vším rozplývat, ale i když máme stále těžkou dobu, tak se snažím i přes to si dělat v životě takové věci, které mě dělají šťastnou a radostnou každý den..

Opět to nebude nijak rozsáhlý článek - na rozdíl od mého předchozího, ve kterém jsem se opravdu dost rozepsala - jednalo se o beauty recenzi na značku KKW Beauty od Kim Kardashian - ale zase vám sem hodím nějaké tipy třeba na mou oblíbenou zimní bundu

Pro mě velký oříšek najít opravdu dobře padnoucí zimní bundu, protože už kvůli své výšce a tím pádem i délce ruk to je občas složitý úkol :D Ale na podzim roku 2019 se to povedlo! A díky Zaře se mi šatník o zimní bundy mírně rozrostl, protože to je asi jediný obchod, ve kterém dokážu pořídit oblečení pro žirafy.. :D A to mám "jen" 179 cm.

A pokud i vy sháníte nějakou tu zimní bundu, pak by vás mohla zaujmout třeba tato dámská zimní bunda s kapucí. Je zateplená syntetickou vycpávkou, má klasický střih, je prošívaná a kapuce je neodepínací. Navíc je vypasovaná a díky tomu se dobře přizpůsobí postavě. Navíc je lehká a pohodlná. Aktuálně ji pořídíte s výraznou slevou a to ve výši osmi seti šedesáti tří korun českých.

DOWN JACKET ZARA
JEANS H&M
CROSSBODY BAG MICHAEL KORS
KNEE HIGH BOOTS ZARA

Zuzulienka řekl(a)...

A ja mám 183 cm! A teda zohnat zimnu bundu alebo kabat bola tiež vždy pre mna výzva.
Ale teda v Zare vobec nenakupujem - ja neviem, mne tam nikdy nič nesedelo. Je sice pravda, že bundy som tam ani nehladala... no ked odporučaš.. .tak až zas u nás obchody otvoria, musim sa tam ist ešte pozriet.
Inak ja som svoju doposial najlepšiu zimnu bundu kupila pred 2 rokmi v Devergo - uplne užasna, nosim ju stále a teda čo som bola prekvapena, že pri mojich dlhých rukách mi tu sadla velkost XS. Rukavy ako na mna ušite. Velmi som s nou spokojná.

Izabella řekl(a)...

Krásna fotka :)
blog sydneysleek

The Annette Vogue řekl(a)...

Fakt? Pěkný! :D :) A díky za tip, kouknu!

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju moc! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne