10 let

středa 3. března 2021


 #TheAnnetteVogue výročí! Nenapadlo by mě, že díky němu navážu nejenom skvělé spolupráce, ale dostanu i možnost se účastnit skvělých akcí, poznám známé tváře, nové lidi či obdržím možnost psát do časopisů. Pojala jsem to trochu jinak a rozhodla se na sebe prásknout #10 věcí, které o mně (nejspíš) nevíte.. :D

1. Jsem Kozoroh v ascendentu Blížence – tzn., dle slov mé kamarádky, střelená koza 

2. Vystudovala jsem žurnalistiku – miluji psaní fejetonů s lehkou ironií a sarkasmem – ale pracuji úplně v jiném oboru, což je pro mě super kontrast, že nemusím psát 24/7

3. Jsem workoholik – ale taky se dokážu nepřetrhnou (mám ráda svoje pohodlí a děkuji za dar organizace práce) – prostě se nehroutím a nestresuji

4. Občas mám vyhraněné a radikální názory, umím být i pěkně striktní, neústupná, popudlivá a výbušná

5. Moje paměť abnormálně absorbuje data a jména lidí - ale už začínám pociťovat mírný úpadek deklarativní paměti :D

6. Mám ráda svůj klid a útočiště – absolutně mě neláká cestování někam do vzdálených tramtárií

Od teď to neberte jako vychloubání, ale zkrátka tyto zážitky mi utkvěly a ráda na ně budu s pousmáním vzpomínat :D

7. V 18ti mi lehce přepnulo a postoupila jsem do TOP 10 na pozici moderátorky Fashion TV a rok na to jsem vyhrála casting do seriálu Svatby v Benátkách (wtf)

8. Díky blogu mě v roce 2010 oslovila TV Nova a začala jsem dalších 9 let psát pro jejich dívčí portál – na to mě o rok později pozvali do Snídaně s Novou a doteď si vybavuji ten provinilý pocit, jak místo učení se na písemku z dějáku sedím v 6:30 v taxíku a jedu do maskérny a vůbec nevím o co go

9. Málem jsem omdlela na jevišti při zjištění, když mi právě Nova zatajila, že budu společně s Ondřejem Brzobohatým na Dívce roku 2013 vyhlašovat výherkyni

10. V roce 2014 jsem měla tu možnost díky tehdejší super manažerce klubu FANCY zorganizovat módní přehlídku vlastní značky triček, se kterou mi pomáhala skvělá Domi Novak a podpořit nás přišla i Jitka Boho – avšak trička jsem pozastavila kvůli nedostatku času – psát, vést e-shop, studovat apod. prostě nešlo – ale strašně mě to bavilo!  

Je dalších 1000 střípků, o kterých bych se tu mohla rozepsat.. Sice je dnes vše na IG, ale ta čísla, která denně sleduji ve statistikách blogu, mě stále hřejí u srdce, protože vidím, že to, co mě baví, baví a zajímá i čtenáře. Dělám to hlavně proto, že mě to naplňuje a doufám, že v tom budu nejméně dalších 10 let pokračovat. Děkuji i za několikaleté spolupráce, které nadále trvají.  

Děkuji! Každého, z těch oficiálních skoro 700 čtenářů, si velmi vážím!

P.S. Sháníte-li nějaké černé šaty, pak mrkněte na online shop - nabízejí nespočet černých šatů a určitě vám nějaké padnou do oka :)

DRESS ZARA
BELT KARL LAGERFELD

A teď vzhůru do dalších 10 let!

J. ♥ řekl(a)...

Moc ti gratuluji k tak velkému úspěchu! Je to skvělé a jen tak dál. ♥

The Annette Vogue řekl(a)...

Jéé ! ♥ Moc Ti děkuji!

Tereza Vaníčková řekl(a)...

Velká gratulace! Obdivuji tvé úspěchy a moc ti to přeju! <3

Tereza z blogu Tereza's journal

The Annette Vogue řekl(a)...

Terko, jsi milá, moc Ti děkuju! ♥

Michaela řekl(a)...

Je to úžasné, co všechno jsi dokázala a kam jsi se posunula <3 sleduji tě od tvých začátků - možná ne od úplných, ale už hooodně dlouho a moc ti to přeju! Krásný, pozitivní článek! Přeju ti do blogování ještě minimálně dalších 10 úspěšných let! <3

The Annette Vogue řekl(a)...

Teda! Moc Ti děkuji za krásný vzkaz! ♥ Velmi mě potěšil ♥

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne