From the Bay to the Universe

neděle 16. května 2021

Že by se nám život vracel do normálu? 

Po delší odmlce opět nastává čas outfitů, jelikož je kde. Počasí se nám zlepšuje, takže když bude pěkně a budu mít po ruce někoho, kdo mě blýskne, tak můžete čekat příspěvek + se nám otevřely obchody, takže je možnost i v kabince, haha. V minulém týdnu bylo počasí spíš uplakané, než veselé, proto to na žádnou barevnou hitparádu nevypadalo. Proto jsem zvolila své oblíbené ankle boots (kotníkové boty), které velmi ráda nosím v kombinaci s cargo pants. Jako tričko jsem zvolila z merche G-Eazy, na které jsem čekala, no, ani se neptejte. Bohužel mi bylo vyhmátnuto celní správou a ten proces, který jsem musela absolvovat, no, vyčerpávající. Každopádně jsem se ho asi po dvou měsících dočkala. Paradoxně čím jsem starší, tím jsem si oblíbila různá volnější trička, dříve jsem trička na sebe ani nenavlékla, maximálně nějaký top. Ale lidé se zkrátka mění... :) Mějte pěkný nedělní den!

T-SHIRT G-EAZY
CARGO PANTS ZARA
ANKLE BOOTS ZARA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne