Summer Beauty Cocktail

čtvrtek 11. července 2019

I když to aktuálně na nějaké extra letní počasí nevypadá, já si tentokrát připravila "letní koktejl" v podání beauty produktů, které mi na dovolené nesmí chybět.

Spíš to berte tak, že jsem se snažila "doaranžovat" k nafukovacím stvořením nějaké kosmetické produkty :D Na fotce můžete vidět například můj nejnovější úlovek - a to Prep+Prime fixační sprej od MAC. Jedná se o limitku letních vůní jako je meloun, pivoňka, bílý čaj, okurka či ananas. Já vsadila na pivoňku a musím říct, že sprej pleť nejenom osvěží, ale také ji připraví na aplikaci make-upu - následně ho i zafixuje. Používám ho sice chvíli, ale prozatím jsem s ním spokojená. 

Mezi mé další nezbytnosti patří make-up Dior Backstage Face&Body Foundation, o kterém jsem vás informovala - zde. Dále lesk na rty, rtěnka (která se v tom vedru nerozteče :D ) a ananasový tanning oil od BaliBody - tu značku jsem si naprosto zamilovala! Nabízí opravdu kvalitní produkty na opalování, které navíc tak voní! Aktuálně rozšířili své portfolio, ve kterém kromě vodního melounu a ananasu objevíte i hroznové víno či broskev. A co se týče oleje na opalování u dostupných značek u nás, pak doporučuji třeba značku Nivea. Sama ji nějaký ten pátek používám a vím, že nezklame. 
Tereza Vaníčková řekl(a)...

Fixační sprej od MAC jsem si vždycky přála. <3

Tereza's journal

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne