Merci Handy Disney Princess | Antibakteriální gely na ruce

pátek 31. ledna 2020


O čistících gelech na ruce značky Merci Handy jsem vás informovala přesně před měsícem v rámci článku Small Little Things | YSL, Glamglow, Disney. Článek bude víceméně stejný, ale nemohla jsem si odpustit duhové nafocení všech druhů antibakteriálních gelů, které byly v balení..

No. Také si myslím, že téma "antibakteriální gely" jsou docela up-to-date vzhledem k celosvětové situaci, kdy se světem šíří všechno možný. Já antibakteriální gel nosím už několik let všude s sebou. A když jsem zaznamenala, že světová značka Merci Handy přišla na trh s limitovanou edicí s Disney Princess, neváhala jsem. Jsem duchem dítě a tím také zůstanu. A je mi jedno, kolik mi je let, ok? A troufám si říct, že mnoho slečen, kterým již bylo krásných 20, se mnou souhlasí. 

V balení bylo těchto pět roztomilých gelů - Jasmína v modrém, Ariel v zelené, Bella ve žluté, Šípková Růženka v růžové a Sněhurka v červené. Každý gel má svojí povědomou vůni - mně nejvíce voní červený s vůní červených jablek, nejméně asi modrý, který je tvořen až zvláštní ingrediencí, ze které mě pálí oči. Nicméně jako rozmar je to skvělý a navíc to ještě zlikviduje bakterie.

Na trhu je hned několik jiných značek antibakteriálních gelů jako je mimojiné SpiriTime, který pořídíte ve třech vůní Flower Time, Fruity Time a Gourmet Time. Cenově se pohybují kolem osmdesáti pěti korun českých.

Nevím, zda ještě seženete tuto limitku s Disney princeznami, ale určitě seženete i klasické antibakteriální gely Merci Handy :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne